Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeNo ale to nie chodzi w trasê typu objazd po Ba³kanach z kuframi czy wyprawa na Nordkapp, mia³em na my¶li poza miejsk± jazdê, weekendowy wypad na mazury, sytuacje, gdzie musisz czasem co¶ sprawnie wyprzedziæ, polecieæ bez spiny te 130-140 na autostradzie itp. Kto¶, kto siê nastawia na taki sprzêt nie bêdzie przecie¿ tylko w korkach je¼dzi³. A do litra nie porównuj w tym konkretnym przypadku, bo kto¶ przymierzaj±cy siê do tych poj raczej nie rozwa¿a wyboru pomiêdzy 300ccm a 1000ccm, nawet bazuj±c na Twojej sugestii( z któr± nie do koñca siê zgadzam ale to ju¿ osobny temat).
OdpowiedzCzêsto je¿d¿ê z Warszawy na Mazury, ale lekkiej kawalerii na tym szlaku nie spotykam :) Po Warszawie i do Zegrza, przy nie k³opotliwej i taniej eksploatacji ( w serwisie BMW???) - tak rozumiem sens i obszar eksploatacji takiego motka.
Odpowiedz